Werkwijze Rouwspeech

Wanneer u mij het vertrouwen geeft om op een creatieve manier de rouwspeech te schrijven dan garandeer ik u dat ik hier met de grootst mogelijke zorgvuldigheid mee om zal gaan.

Hoe werkt het nou?

• Allereerst maak ik op zo kort mogelijke termijn een afspraak met u en eventuele gezins- of familieleden. Wanneer we een afspraak hebben gemaakt kom ik naar u toe.
  • Samen bespreken we uw voorkeur voor de vorm van de rouwspeech. Gaat de voorkeur uit naar een beknopte levensbeschrijving of een kort stukje tekst, eventueel aangevuld met een betekenisvol gedicht.
  • We gaan samen dieper in op het leven van de overledene waarbij u aan kunt geven wat hij of zij voor u heeft betekend, welke kenmerkende eigenschappen genoemd kunnen worden en alles wat voor u van belang is om te vermelden.
  • Dan ga ik aan het werk. Ik verwerk alle informatie en stel een speech op die ik vervolgens per e-mail aan u toestuur ter beoordeling.
  • U beoordeelt of de speech aan de verwachtingen voldoet of dat er nog aanpassingen nodig zijn. Eventuele aanpassingen worden door mij verwerkt.
  • De rouwspeech is klaar. Als laatste kunt u er voor kiezen om de speech zelf, of door een familielid, of door mij te laten voorlezen.

Bent u er klaar voor om het schrijven van de rouwspeech uit handen te geven neem dan contact met mij op of bel mij even. Ik help u graag.

Werkwijze Condoleanceboekje

Na het overlijden van uw dierbare heeft u condoleance kaarten en/of troostende woorden via het condoleanceregister ontvangen. Liefdevolle ondersteuning bij het verlies en vaak een stukje levensgeschiedenis en betekenis van het leven van de overledene. Laat deze teksten niet verloren gaan maar samenvatten in een uniek persoonlijk ontworpen condoleanceboekje.

Werkwijze Coaching bij verlies

Door mijn jarenlange ervaring als coach heb ik de beschikking over en kennis van een diversiteit aan methoden en technieken. Mocht het schrijven alleen niet voldoende voor u zijn dan kunnen er altijd, in overleg, andere hulpmiddelen ingezet worden. Ik weet zeker dat er altijd 1 tussen zit die u verder kan helpen. Twijfel niet meer maar neem geheel vrijblijvend contact met mij op.

MEER WETEN?

Werkwijze Levensverhaal

Door de combinatie van levenservaring, opleidingen en jarenlang werken als coach bezit ik de vaardigheden om écht te luisteren en door gerichte vragen te stellen u te prikkelen om nog meer herinneringen op te halen. Daarbij verlies ik de rode draad van het verhaal niet uit het oog zodat het een goed leesbaar document wordt. Ik heb oprecht interesse in levens- en ondernemersverhalen en vind het een voorrecht om hier samen met u mee aan de slag te kunnen gaan. Ik werk integer, empathisch, zeer enthousiast en met het nodige gevoel voor humor.

MEER WETEN?